Tuesday, August 17, 2010

three in a row

semalam kandaku sms masa aku kat opis, 4 lebih gitu, katanya tingin nak makan spageti lagi.
baru2 ni buat jugak, tak puas katanya makan. akmal anak sulung tu, kalu dah makan, org kiri kanan pun akan rasa kesian kauuu.. so, bapak dia pakat kesian ke dia lah tu bapak dia kurangkan makan, so, kalini bapak dia sendiri nak makan pepuas. maka dia request pulak.

sementelah hari keje ni kan, ingat aku buleh buat apa?
aku pun kata kat kanda, soh beli barang2 and sampai rumah terus je rendam pasta tu.
so, akupun take my time je, balikpun 5pm, kan? abis2 kuatpun 6.30 sampailah di rumahku syurgaku itu.

ko taulah naik ketapi tanah melayu tukan, sib baik sehala je, entah kenapa rasa lebih slow dari biasa. pastu sangkut plak kat sekolah, pastu sangkut lagi kat pasar ramadan aka param kg noda.. aduiii. tu tak tahan tu..

sampai umah kanda dah merendampun pasta. akupun bersilat, maka tersiaplah spageti bolognese yg paling sedap dalam alam maya nih..buka spageti, balik terawih spageti and bangun sahurpun makan spageti lagiiii.

3 kali dalam tempoh 6 hari puasa niii... maknanya spageti aku mmg sedeppp!!
perasannnnn!
ini gambar dulu masa jamuan raya.. ada spageti merah, ada yg putih... mmmm

3 comments:

  1. I'm going to ur house 1 weekend..i mean lps rayala...hehehe. Ira nak spageti and roti mayo..boleh?

    ReplyDelete
  2. boleh, boleh, bila2pun rumahku terbuka utk mu wahai cik ira...
    hehehe...

    ReplyDelete
  3. alaa.. aku pun nak la rasa spaghetti mu yg sedap itu sue.. -gja-

    ReplyDelete