Friday, September 24, 2010

hantu kau

Ada satu makhluk kat dunia opis aku ni. Aku gelar dia pompuan meroyan je.
Rupanya dia ni suka kalu ada org2 yg bergaduh / berselisih / tak bertegur.
aku ni pulak bukanlah feveret person yg org semuaaa suka. Aku sendiripun ramai yg aku tak gemor. Bila tak gemor, aku tak bertegor la, kan. Yg tak ngam ngan aku, idaklah aku berkenan nak senyumpun… tak ku sior, kata org perak.

Tapi tulah, aku ada gang2 aku sendiri, walaupn tak ramai.
Makhluk ni pulak, bila tau aku bergaduh / berselisih dgn org2, dia mulalah berbaik ngn org tu. Saja, nak tunjukkan apa ntah. Dia mmg takde kawan. Takde sapa yg suka ngan dia.. Macam2 aku dengar kisah dia. Pastu tabor fitnah sana sini, kononnya aku ni gitulah ginilah.. dey, apa daaa.. sangat bodo and budak2 nau pikirannya.

Baru2 ni aku berbaik pulak dgn sorang kawan ni, aku rasa udah nak berbaik, aku baiklah.. Tuhan tu maha kayakan, selalu bagi kita peluang utk mengeratkan semula silaturrahim. And kawan tu pulak, tak menolak, maka berbaiklah akuuu..
Si meroyan ni macam tak tentu hala, tanya kenapa aku berbaik pulak.. sedangkan dulu dah gaduh. Konon2 akak ni mmg kaki gaduh dan suka cari pasal. Sooooo the childish, la.

Makin lama, makin mencik aku kat pempuan meroyan nih. Jalankan jelah keje ko tu baik2, jgn kena buang pulak nanti, ingat sikit, ramai je yg merhatikan kita nihhh. Nak2 pulak ko tu pernah dapat surat amaran.. haaaa..

No comments:

Post a Comment