Monday, September 27, 2010

naik ketapi dari gua batu part 2

seronok tau naik ketapi pi keje..

yalah, dari first station, nak tunggu tren gerak dah berapa lama, pastu..
dah gerak, nak tunggu sampai stesen aku, 9 stops, haaa.. tak tido dibuatnya?
buleh mimpi 3 episod..

bukan tu yg aku nak citer sebenarnya...
ni kisah tambang tren..
pelik tapi benar..
kalu aku beli tiket pegi balik batu caves - klc, harganya 4.00
kalu aku beli asing2, cuma 3.00 je.. entah kenapa.. deme bagi harga asing lagi murah..

tu je.. sementara deme belum sedar aku nak beli je tiap2 hari rupa iini..
tima kasih to my fren, Geena, who has discovered this thing..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...