Wednesday, September 29, 2010

politik pejabat

tah apa apa citer aku dengar
macam2 kisah tentang politik kat opis ku ini
nak caya rasa cam teruk benau, tapi, inilah hakikatnya

politik teruk
yg patut tak berlaku jugak buleh berlaku
yg tak sangka jadi, telah jadi

so, ramai tak suka or tak setuju
sila berenti.. dah ramai pun yg angkat kaki

good for you kalu u stand for your rights and belief..
jangan pandai bercakap, tapi tak serupa bikin..
aku yg hanginnnn

3 comments:

  1. hi sue.. selamat hari raye..

    pasal hal yg ko ckp ni.. aku rasa mmg suma tempat pun ada office politics.. antara bole ngan tak bole handle jer.. so betul la apa ko ckp tu sapa takleh bole la angkat kaki he3x
    ko takyah hangin2 sue.. kena chill.. baru la awet muda ;-) - gja-

    ReplyDelete
  2. mmg susah nak layan suma kehendak org niiii.. so please ourself b4 we please other ppl.. kita enjoyyy!!!... - gja -

    ReplyDelete