Thursday, September 30, 2010

happenings kat opis

outing
esok jumahat, kan?
opis aku, i mean dept aku, ada buat outing .. this time kami pi cameron highlands..
1 nite stay kat equitorial hotel sana.. cam best je kan?
last skali aku pi sanun when i was 7 months preggy with ameer.. 9 years back.. tentu berubah dah CH kan?
katanya ada dinner, ada sukaneka, ada party and ada meeting (tah apa2lah, still nak discuss keje masa outing, kan?)
aku nanti nak beli sesayur banyak2 and buah stroberi.. haaa ingat tuuu!


pot luck
senin ni pulak kat opis kami ada jamuan raya.
actually kami tumpang dept. word processing.
konsepnya kali ni pot luck.
aku dah apply cuti senin & selasa, but kena cancelkan sebab nak join party nih, sakan ek...

aku cadang nak masak spageti je, mudah & cepat.
tadi ahin kata jgn pakai daging, sebab sensitip kat bangsa2 lain. lahaiiii.. aku mmg cadang nak guna daging, kenalah kensel.. takkan nak cari kambing, tak seswaiiii.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...