Thursday, October 07, 2010

ada-ada je yg ko nak sentapkan

- aku yg teringin keje tu tau.. tapi ko yg dapat.. aku sentap laa
- aku nak yg itu, tapi aku tak dapat, ntah apa2 yg aku dapat ni.. tak suka.. aku sentap
- dulu aku tak banyak keje, sekarang bnyak keje, some more susah pulak.. lagi aku sentap
- aku nak cari salah oranggggg je ni, supaya aku terlepas dan aku tak salahhh... tu aku suka, part of my hobby nih..
- semuapun aku tak suka, aku suka tidoo je kat umah, how?

memang sgt merengsa kalu ada org cam ini dekat2 kau.. kdg2 kaupun terkena bahangnya sekali..

...... bila nak berubah ni?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...