Monday, October 04, 2010

suka jalan2, lagi lama lagi syiok
























my 2 colleagues yg suka bergambar..






dah senja tu baru dapat kuar dari hotel nak berjalan2..


























masa kat cameron ni, aku rasa cam tak cukup masa nak gi petik stroberi lagi, nak cari sayur lah lagi..

kanda plak soh amik brochure hotel2 or tempat2 menarikpun aku tak sempat.

tulah, ke jadah meeting apa kebenda tah sampai 3 jam lebih, membuang masa berharga aku je..
langsung takde cakap pasal support staff cam aku ni dalam meeting tu.. so, aku rasa cam takde makna je...

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...