Tuesday, November 30, 2010

Sakit itu ujianmu part 3

semalam kol 6pagi mak call aku, soh aku antar dia gi spital. dia penin pusing2 katanya..


gi spital? kalu kena gi spital, tentu teruk tu..
akupun klangkabutlah bangun, mandi solat bagai, and kejutkan Amal.
trus gi umah mak, diapun dah standby tunggu aku dtg.
aku bawak Amal in case aku nak kena park kereta ke pi mana2 ke nanti, dia bleh tolong tengok2kan mak.


paham2 jelah kat spital selayang ni kan, service nya udah dikabo awal2 at least 4 hours waiting.
nak tak nak kenalah aku redha, sambil nunggu giliran mak. terkebil2 je kami 3 beranak cucu.
sian mak, dia suka makan2 gak cam aku, cuma dia tak buleh tersilap, musti jadi gini.
bp naik melambung, gula pun tinggi jugak semalam.
tambah pulak ngan penat dia jenjalan ikut makyang and family gi tesco balik dari kenduri kat klang the day before tu. tak ke haru tu?


akupun pakat amik EL jelah. aku tak berapa nak syiok pi keje kalu mak tak sihat.
udah masukkan ubat tru suntikan and doktor advise bebagai, amik ubat lagi, kami balik, around 10.30am. apa aku buat lepas mak dah balik? layan anak2 la, layan tivi, pelagi, kan?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...