Thursday, December 30, 2010

cuti umum

halloooo..

aku tengok game semalam.
aku suka mesia dah menang pertama kalinya piala suzuki ini.. sejak ntah berapa taun tatau kita tak pernah menang..
aku paling suka bila k'jaan umumkan public holiday..
tapi aku tak perasanpun ada public holiday..

until pagi tadi nak pi keje.. mak aku jerit dari depan pagar.. esok cuti umum kan?
"ha... kenapa pulak mak?"
mak dengan penuh bangga.. "hai, kan mesia dah menang bola semalam, kita dapat cutilah..."

bestnya... aku nak bawak ke taun depan cuti aku tuh..
sekali dgn anak2 masuk sekolah lah katanya...

ok, till next time..
babai..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...