Thursday, March 31, 2011

apahal?

hai...
lama tak tulis, windu tau..

pehal lama tak tulis?
adalah hal yg bizi tak hengat diri tu..
melayan diri memenuhkan ilmu mencari pengalaman gitu..
bak kata org meniaga nih, mana buleh senang2 nak jadi jutawan
tentulah kejenya lebih dari org biasa2 tuh ... haa, kannn

takpelah gagal, kerana kalu gagal maknanya aku dah semakin hampir dengan kejayaan...
aku cuba lagi!!
haaa... aku tak kesah jatuh, aku tak kisah susah.. semua ni akan buatkan aku akan belajar jadi lebih cekal..

menjual produk2 kesihatan dcl memang mencabar tapi aku seronok....
dapat bantu org lain dgn kongsi kehebatan produk2 aku.... disitulah kepuasannya!


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...