Tuesday, April 12, 2011

bantu

biar akak ajar su..
biar su naik diamond director sebelum gala dinner nih..

mana tau rezeki su Allah nak bagi, kan..

boleh apa dapat 10ribu, hoi.. mmg boleh su..

ntah2 ko naik amik anugerah masa dinner nanti..



aku ingat sangat kata2 CA Anizah malam tu.. masa dia ajak aku pi seminar dcl di ulu bendul..

berbunga2 hati aku bila ngingatkan dia nak bantu aku tunjuk ajar aku mana yg perlu ..

aku akan buat sedaya upaya aku, buat dan buat sehingga Allah bagi yg aku mintak tu..

aku yakin Allah tu adalah apa yg kita sangkakan.. aku yakin sangat..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...