Friday, April 15, 2011

penghulu segala hari 2

selamat pagi rakyat mesia semua... alhamdulillah, sampai jugak kita ke hari jumaat, iaitu hari terakhir bekerja bagi akak dan sesetengah pekerja lain tu.. sila tunggu setengah hari lagi atau apa2 saja lahhh.. yg penting itu adalah ibadah, lakukan dgn sebaiknyaaa.... ramai yg buat ibadah lebih pada hari ini.. bagus sgt, buatlah sebanyak2 ibadah sementara kita di dunia ini.. kerana itulah nanti yg menjamin masa depan kita di akhirat.. ada juga yg sudah bersedekah membelikan makanan utk kawan2.. dipuji sangat sifat mulia itu.. teruskannnn.. semoga mendapat berkah dari kebaikan kamu itu.. janganlah kita memecahbelahkan umat2 manusia ini, wahai kaum nabi muhammad.. sesungguhnya biarlah silaturrahim itu berkekalannnn singga bila2, okey?

2 comments:

  1. Banyakkan solawat on Friday. Muhasabah diri dan buang sifat2 buruk dalam hati (paling susah). Errr syokkan cuti 2 hari!

    ReplyDelete
  2. cik myn annisa..
    tengkiu for visiting, and thanks for the advise on selawat things.. i really appreciate it!!

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...