Friday, August 26, 2011

kenapa aku pilih berniaga..

Ermm..kerja sampai bila2 pun tak akan jadi KAYA..keluhan seorang yg bekerja selama 20 tahun... anda dah keje berapa taun pulak? Bayangkan anda bekerja siang dan malam selama 20 thun... 9 pg hingga 5ptg... Berapa simpanan anda ada sekarang? Contohlah.. simpanan ASB... sampai tak 50k..30k, kurang dari 10k atau takde langsung simpanan masa depan?





Pernahkah anda dengar kerja 20 tahun jadi JUTAWAN?

Jawapannya TAK PERNAH kan?





Mari saya tunjukkan!!




Siapa saya...Saya hanya manusia biasa yg mahu keluar dari rasa SELESA..mahu jadi luarbiasa.. Saya mahukan perubahan dlm hidup...Mahu menjana IMPIAN..mahu mencipta KEJAYAAN..



Saya juga dulu bekerja saja, seperti anda...makan gaji.. Tapi saya ni jenis orang yg suka berfikir keluar dari kotak fikiran.. Akhirnya..saya temui... Satu bisnes yg amat BAGUS... BUKAN skim cepat kaya.. bukan sistem piramid.. bukan jenis investment ikan keli or investment tak nampak barang apa..



tapi bisnes saya ni lebih kepada berkongsi kebaikan melalui PERNIAGAAN PRODUK.. PRODUK KECANTIKAN dan KESIHATAN...



Saya mulakan perniagaan ini dgn 2 pilihan permulaan RM 77 atau RM 50.Tapi saya memilih RM 77 kerana dapat terus menikmati kebaikan PRODUKnya iaitu BIDADARI.





Saya mahu bersara awal.. Tempoh 3 tahun cukup bagi saya mencipta KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN.. Saya akan BUKTIKAN...Modal yg KECIL tapi untung BESAR... Bagaimana caranya nak dpt untung BESAR... networkinglah jawapannya!!




Mudah...Semudah ABCD...jadi Ahli, Beli & guna sendiri, Cerita dan kongsi pengalaman dan Duplikasi cara keje kepada rakan niaga. Marila sama2 kita rebut peluang ini...




Join team saya...Saya akan tunjukkan jalannya..

KEJAYAAN ANDA ADALAH KEJAYAAN KITA BERSAMA..








HUBUNGI atau SMS atau EMAIL kak su bidadari 014-7242338, email : suriani.abdul.aziz@my.pwc.com














2 comments:

  1. lah si mamat tu semua dia nak jual .. bukan murah.. dan kadangkala bukan ori..
    tapi kalau anda ada sifat macam tu, dgn kawan pun boleh nak jual tanpa segan.. memang anda boleh kaya...

    ReplyDelete
  2. hahaha.. cik anon oi..
    anda mmg kelakau!!

    ReplyDelete