Monday, September 12, 2011

how to make money


sapa tak suka duit?

even org yg malaspunnn perlukan duit ye tak?




so, cara terbaik buat duit ialah supaya duit anda bergerak menjadi duit balik,

money make money kata omputeh tu..





caranya ialah..

networking laa.. kita cuma ajak org sama2 beli barang cam kita, around RM250 je tiap2 bulan beli barang keperluan kita, kita dah dapat penjimatan 30% dari biasa, pastu DCL bayar lagi pv tu dalam bentuk bonus bulanan.. haaa, kejepun takkan dapat bonus bulanan kau.. tu la yg akak menikmati sekarang. cumanya.. bisnes ni, kita tak buleh buat sensorang.. kita buat beramai2.. macam bisnes 7 eleven tu, takkan ada sebijik je kan, tapi kita ada 116 org yg bukak bisnes sama cam kita, jadi cawangan kita, bayangkan, keje sekejap je, tapi income datang berganda2 disebabkan kita dibayar kerana org yg kita perkenalkan bisnes sudah mula berbelanja RM250 sebulan juga macam kita, maka kita dapatlah habuan kita.. wow.. hebat you!!




tulah the power of networking yg sgt popular di japan, us dan banyak lagi negara maju dunia. mesia je slow sikit mende ni, takut apa ke ntah. mende baik kenapa tak tiru?




call akak for details tentang membina networking anda utk maximum income, kak su, 014-7242 338

1 comment:

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...