Thursday, December 15, 2011

sudah cukup tinggikah ilmu kamu?

akak masih lagi belajar dalam bisnes ni..

apa tua2 nak belajar lagi nihhh???


kenapa tidak.. kenapa pulak ada soalan begini?



kerana kita semua fikir kita tau banyak benda, tapi sebenarnya yg kita tak tau laaaagiii banyak, kan? ilmu allah tu maha luas.. takkan habis!!




sebagai sorang businesswoman, even bisnes online mcm akak ni.. terlalu bnyk yg perlu akak belajar dan dalami. Ilmu itu sgt penting demi memantapkan diri dan jugak dalam membantu rakan2 niaga.. ilmu tentang produk, ilmu tentang menaja, ilmu menangani bantahan, ilmu kepimpinan dan macam2 lagi. semua2 tu sgt penting pada akak.. mencari ilmu jgn ada hentinya.. harus diteruskan!!




sgt pentingnya ilmu sehingga nabi kata bila berada dalam majlis ilmu.. kita seperti berada dalam taman2 syurga.. begitulah indahnya perumpaan bagi yg mencari ilmu..





jadi, dalam apa jua yg kita lakukan.. cuba terus menerus menambahkan ilmu, pasti berbaloi2 utk diri anda!

No comments:

Post a Comment