Thursday, January 12, 2012

nak cepat ke lambat, kau tentukan

ada org suka tangguh2, nak buat ke tak buat ke.. relaxxx jerrr, cam takde tekanan je.. adoiii.. santai la konon.. padehal...

mmg tak boleh bisnes santai2 cik adik .. bukannya suka2, bukannya hobi.. ini bisnes kita, kita ada matlamat, kita ada tujuan asal kenapa kita bisnes.. iaitu nak perbaiki ekonomi kuarga kita.. nak selesaikan utang kau yg byk tu, nak buat makpak kau happy bawak dorang pi buat haji, nak penuhkan duit dalam savings utk anak2 kau.. kalu dah kita tangguh2.. bilanyer nak nampak perubahan berbisnes dgn tak? 

ini dah jadi tanggungjawab kita utk berubah.  dah ada peluang ni, CONFIRM boleh berjaya, sebab dah ramai yg buat dan berjaya.

perlu ada desakan, baru impian akan tukar jadi kenyataan..  gaji kita dah cukup ke skrg?  makan gaji boleh hati kecik, tapi bisnes jgn hati kecik ye?

nak berjaya kononnn.. mmg piawai org biasa dgn org bisnes sgt beza.. 






lega akak dah jumpa bisnes dgn Hai O tru premium beautiful nih.. dan akak dahpun berada di tangga SM.. CONFIRM akak jugak nak sama macam Hanis, my mentor tu utk naik ke pangkat CDM.. jadi akak tau matlamat akak tu, cara musti ada sebab dah ramai yg buat..

kita ada pemimpin, tentulah kita boleh mintak tunjuk ajar, 
apa2pun gunakanlah ini utk terus bergerak..


ILMU + BERTINDAK + RUJUK = KEJAYAAN

 titik pangkal setiap peningkatan adalah keyakinan terhadap diri sendiri.. 

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...