Saturday, February 02, 2013

beria2 mulanya.. dah tu geram

tadi mmg beria2 aku nak buat entry.. tapi aku sesambil ni tengok  citer kat tv3, syurga seorang isteri.. berapa punya geram kat laki dia tuu.. ya allahhh...

langsung ilang semua idea aku..

later macik tulis lagi.. nak tengok apakah pengakhiran citer itu.. 
apa punya jantan yg gunakan abis isteri dia utk dapatkan duit utk dia.. pastu isteri mintak tolong macam mengemis je.. sian oh sian... geram pun geram.. jadikanlah iktibar dan teladan ni kawan2 semua... jgn pecaya sgt lelaki even laki kita pun...


2 comments:

  1. hero dia yg ko tegur kat lift hari tu kannn?
    hahahha nanti aku pun nak layan lah tgk, nak tgk emo tak aku camna ko emo!

    - S comel -

    ReplyDelete
  2. dear S comel..
    tima kasih komen.. mmg emo bila tengok bini kena buli macam tu.. probably the best reason is .. nak syurga la ituuuu.. kalu laki dah rupa tu.. mmg jauhlah dari syurga kannnn?

    ReplyDelete