Wednesday, March 06, 2013

biar betul-betul kaya

semalam i talked to ahin on some matters.. then it was on a topic where we both like to read about the rich and famous people.. paris hilton, oprah w and so many more.  are they are really2 rich and have like six figure income as they always claimed?.. bestnyaa... memang ada ramai yg kaya raya begini kat msia ni... aku pun penah gak berangan gitu..
haghapan kata anak2 bujangku, kanda lagi la.. jgn harap nak sokong..


borak2 tu membuatkan aku sendiri terkesima.  ahin mmg selalu tengok mende2 begitu yg aku tak terpikir langsung.  so bad of me.  pecaya jer  hahaha.. aku mmg jenis luruih bendoi kauu..  tapi aku tabik ahin sebab daya analitical dia sgt tinggi. 

biasanya org kaya betul tak kede maa, malah lebih pemurah.. sebab dia tau, if duit kecik tak keluar, duit besar takkan masyukkkk.. and aku percaya sgt benda2 ni.. pelaburan katanya.. aku dulupun masa meniaga dulu2 la... selalu je anggap aku bersedekah je pada org yg aku jumpa masa buat marketing nak promote business aku kalu deal tu tak menjadi. 



berangan tak kena duit tau.. berangan la dulu, beli je apa2 duit tak takut habis!!
konsep keje kuat2, belanja kuat2 jugak.. millionaire katanya.. ahak



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...