Monday, July 08, 2013

marhaban ya ramadhan

Tinggal sehari lg nak masuk bulan ramadhan haa.  Korang tentu dah sedia, kan?  Macam biasa akupun suka sbb inilah bulan penuh berkah yg Allah kurniakan utk semua hambaNya mengumpul sebanyak pahala dan mendapatkan keredhaanNya dlm setiap ibadah kita.

Takde idea la nak tulis ni.. beku.. sbb nak concentrate citer ramadhan yg hilang.  Macik ni sgt best lakonannya dgn lupa nama orgnya dgn selambanya nak ngawenkan anak lelaki dia dgn sorang pompuan lain .. anak sedara dia sbb alasannya.. menantu dia tu tak boleh lahirkan zuriat lelaki.. oh so ada lg org kolot mcm ni kan?

Heee.. bygkan laki ko kena paksa kawen satu lagiii.. how will u feel?.. and how would your  husband feel?


**** naper guna tab ni nggak bisa upload fotooooooooo???.. adakah blogger yg poblem???... hangin ni x leh letak pic********



1 comment:

  1. Salam Kak Su...

    Tab Ira x reti guna dongg..!! Tk dpt nk membantu...heheheh

    ReplyDelete