Saturday, July 06, 2013

cuti 2 minggu

Minggu lepas aku x cuti langsung kau... wah tak cuti?.. tp itulah hakikatnya.. since keje melambak and aku boleh membantu sbb aku free.. so aku korbanlah.  Takde hal sbb keje tu semua org dlm team akupun boleh buatnyerpun..

Mak tanya.. bila nak cuti.. aik.. tgk.. mak aku yg concerned lebih takut aku x cukup rehat.. yelah.. kalu ikut sejarahnya mmg lah mak lebih perlukan aku sbb nak bawak dia pi shopping brg dapur and now plak brg meniaga dia.. takpelah jugak rasa diriku diperlukan.. kan?  So mggu ni mmg nak rehat bebaik.. meaning nak lepak and enjoy buat apa yg aku suka.. adoi.. tentu kanda soh masak.. hehe.. lama giler rasanya aku x masak.  Now things are back to our own house.. I guess I hv to do that again.. oh me so penat u know..but then .. utk suami tercinta apa saja akan kulakukan okeh?

But... harini i rasa nak pi berenang2 dulu.. k??  Bye.. nnti tulih lg!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...