Wednesday, July 17, 2013

selamat pagi sayang

selamat pagi sayang
apa kabar engkau di sana

ingat tak lagu noor kumalasari itu?
mmg agak rancak lagu tu.. zaman den kocik2 dulu macam suka jugak..




tiba2 hati berlagu riang.. ye lah. bila apa yg kita mau dan kita doa2 kan dikabulkan Allah.. tima kasih pd yg memberi panduan dan doa ye!!
pasti kita rasa seronok, walaupun sikit jer tu.. berkat doa di bulan ramadan juga pastinya..


Alhamdulillah syukurrr sgt!! 

dia cam tersedar sejak aku sms dia haritu tanya mana pi janji dia nak buat aku macam kekasih dia.. ke nak berpisah jer?  oh so tersentap maybe.. and just realized i am also the important part of his life i guess.. oh best la kalu itu yg menjadikan dia balik and layan aku baik sikit.. bila aku sentuh, dia sentuh balik.  bila aku nak peluk, dia layan peluk balik.  bila pi usap2 pipi dia, dia pegang tangan aku dan letak kat kepala dia soh picit2.. eh selalu plak dia ngadu sakit kepala skrg ni tauu.. hmmm..



aku suka dgn perkembangan ini.. bukannya byk sgt yg aku mintak, cuma layan aku macam kekasih, layan aku borak and manjakan aku sikit2, sudahler.. hik.. if that is too much to ask, mmg baik kita berpisah je lah kanda.. tak gitu?  nasib akulah dapat lelaki yg perangai cam dia.  tak mau meluahkan rasa sayang, cinta kasih, amik berat or whatsoever, but, maybe dia tetap sayangkan aku.. huuuuu..



adios.. later i story lagi k?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...