Tuesday, September 17, 2013

berjauhan buat aku rindu..



biasa la kan.. bila org ada kita menyampah.. bila takde, kita rindu.. oh so complicated.. jemu pun iya.. but tulah dia.. my own feelings.. i cant hide it anymore.. probably he would notice it too. i m sure.

but if i dont do anything, it's my bad... i've done my part. now just let Allah decide what's going to be out of us. kejap ok, kejap buat lagi.. sampai bila.. shdnt you be the same.. if you love me.. be the same.. hmmm.. people change katanya.. so, shd i change too?

kanda pi surabaya waktu kami tengah gaduh2 dalam senyap. office trip.. aku rasa released jugak masa dia takde.. sebab aku boleh menilai betulker aku perlukan ketenangan yg sekejap ini.. hai, tak taulah nak kata apa.. did he call? not once.. whatsapp.. no.. aku cek status kat fb je.. sungguh sayang bini, kan? redha je la hatiii.. hancurrr!!

life can be so complicated. you have him, but you dont own him.. yeah, only Allah yg memiliki hati kita semua ni.. takde sapa boleh kata kalu Allah sudah tulis begitu begini. aku redha je. mencinta seadanya.. selagi masih diberi kesempatan.

malas nak ubah apa2 dah.
kalu jodoh kuat tetap berjodoh.
yg tension tu simpan saja sampai mati..

aku enjoyed the time when kanda takde, so bad of me, lantak, its the truth.. kurang bau asap jugak.. heheh.. bawak kakak2 ku berjalan2, shopping, gi movie.. sementelah aku je yg ada kereta dan boleh drive. yeah..sonok.. aku tak masak 3 hari tu.. i know akmal was mad at me for not cooking, but kat umah mak, ada banyak sgt makanan coz along buat makan2 sempena dapat duit epf dia haritu.. along and ct byk spent time dgn aku.. takdelah sunyi ngat.. well, aku rasa cam dah biasa rasa sunyi ni kot. bukannya boleh diajar org utk mengingat kita setiap masa, but ntahlah.. mmg betul kata org.. bukan masa yg lama yg akan menjemukan,tapi setiap pasangan itu yg mau atau tidak mengembalikan keseronokan bercinta.. eleh.. menyampah..bercinta sorang takde feel.. haaa..

mampuslah dah tua2 katanya nak bercinta lagi.. adoi.. well ko dah tak perlu, ko punya pasal, aku still need the love and attention.. like i care what others think? masalah aku ialah kanda tidak pikir sama macam aku pikir.. tu jer.. and i cant seem to make him realize that. tu jer. end of the story!!





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...