Tuesday, September 03, 2013

dalam diam ataupun bisu



suka sgt dengan lagu2 najwa latif ni, especially lagu baru dia ni.. buat aku rasa macam remaja semula.. hey, pesalahnya plak.. sesekali mengembalikan perasaan itu.. hee.. but this song is really catchy to me!!


I Love You – najwa latif

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

Mungkin aku mencintaimu
walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu
tanpa lelah atau pun jemu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,
Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia

**chorus**
Biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu
dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.

I’m sorry but i love you




 

















No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...