Monday, September 02, 2013

lepas raya

so many things happened.
so many pictures taken.
so many memories kept.

can you imagine how long i've not updated this blog of mine. oh how i missed it so much.. huuu.

lately ni rasa semacam la.. korang rasa tak?
heee.. takkan korang tak rasa?
takde mendelah.. just being over sensitip jer.. nak apa ntah.. nak mengadalah tuuu.. heee






tak byk open house aku pi.. ntah lah.. raya taun ni rasa cam hambar jer.. walau org selalu kata dah dewasa ni (taknak ngaku tua tuu... ahaks).. mmglah tak best dah raya.. no... aku ni mmg suka raya, seingat aku akulah org yg paling looking fwd bila nak raya.  tapi taun ni mmg aku rasa lain macam.. sgt tak best.  huuu.. dont know why.. i just dont feel the spirit any more..





mak buat kenduri doa selamat on third raya.. sama dgn besday ameer la kononnya.  ramai gak sedara mara datang.  letih rasanya sebab ketupat jadi pelik.  yg pulut tak jadi sebaiknya, yg ketupat nasik plak ntah apa ke rupanya.. semua ni buatkan aku rasa tak sedap jer.  mak lagilah.. dia yg monitor apa jenis masakan nak hidang kat para tetamu... hai lah.



















No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...