Thursday, February 13, 2014

down to the bin

tau tak kenapa aku sedih?
rasa macam tak berguna
rasa hampa rasa tak diperlukan dah
rasa itu rasa ini
semua rasa ada
menyampah sangatpun ada

kadang2 kita pikir begitu, rupa2nya begini... kita pikir dah berubah rupanya masih gitu2
kita mengharap panas hingga ke petang .. rupanya ujan di tengahari
sekarang kalu ujan mmg org suka sebab dah lama no tak ujan katanya.. heheh.. kita mintak je la kann?
kadang2 aku ada terpikir, aku ni penting ke dalam idup dia?
or just tempat dia melepaskan rasa saja.. owh so bad.. 

woi, sebenarnya aku nak citer aku dah seminggu tak jejak kaki kat gym.  badan dan berat ke apa.. tak punn.. rasa ringan ada.. biar betui.. ya Allah.. kenapa aku jadi malas macam ni?  aku nak sihat, tapi aku layankan malas ni... huuu.. harini ada kelas apa? khamis ada zumba, but kelas tu lambat benar. 7.30 baru start.  nak guna treadmill aku tak selera, really aku tak selera..  harini rasanya takdelah gym.. balik jelah.. nak lepak2 dengan anak2 and along.  mak masih kat umah am.. rindu mak.. oh mak.



esok lah.. eh, senin next week la aku pi gym start semula.  hai hai hai..


lama gak tak pi main badminton nih.. meh la sapa2 yg nak main badminton.. kita kuarkan peluhh.. sitiiiiiiiii.. ateh takde gang!!



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...