Wednesday, March 12, 2014

my wonderful life.. 360 or has it changed lately?

sehingga hujung masa.. berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku.. kasihku.. tuluskah cintamu.. sebuah jawaban ku damba dari bibirmu.. bibirmuu.. tidakkah kau tahu.. hidup punya waktu.. kasih tersia.. bukan itu ku mahu.. andai kau membisu.. tentu akhirnya.. perpisahan ini.. akan tetap terjadi... ohh
itulah lagu misha omar.. angin syurga.. best kan lirik dia.. lagu dia lagi la best.. jiwang la pulok mu suriani.. di pagi2 harii.. ngehhh..


nak citer.. aku kan mmg suka amik pic.. i guess all of my frens dah tau.. how i like to abadikan kenangan or whatever the situation.. since dulu2.. hp 3310 lagi aku dah mula amik pic.. dulik apa.. mmg jenis tegar.. kennn..
so, few days back aku pun letaklah pic terbaru diambil masa nak pi pasar.. hui.. pi pasar musti amik pic ok.. even kanda bengang aku asik amik gambo.. i donno why nak bengang.. aku nak tunjuk kat dia.. dia takmo tengok pun.. tak hargaipun.. apa la kan.. bini sendiri pun taknak puji.. pastu nak marah2 pulak bini punya passion.. sedih tauu.. huk huk huk.. aku tau dia tak suka bergambar sudahlah.. aku tak amik pic dgn dia tu dah bagus.. aku hormat ke dia.. pasni jgn harap nak amik pic dgn aku okey.. jual mahal sgt.. aku takmo beli dah .. lantakkkkkkkk.. mencikkkkkk



pic ni pada aku biasa2 jer.. kalu cantikpun org puji tq lah.. dan aku kena kembalikan pujian tu kepada Allah swt.. Alhamdulillah.. segala puji hanya tuk Dia kan? jangan perasan cantik, jgn perasan lawa.. Masya Allahhh.. no tidakkkkk... 


bukan aku tak biasa selfie.. lagi2 dah ada 360.. mmg aku mengumpul gambar2 utk buat kenangan sendiri.. buat tengok badan aku dah turun ke tak.. to see if there is any changes of what.. yeah.. what ever la kan.. 
recently ada satu kawan ni mai kat aku tanya pasal profile pic aku yg atas tu la kot.. aku pakai bedak apa.. alamakkk.. dia nak cari kot bedak cam tu.. tokojut den.. aku bitau je ke dia.. aku takde apa2 bedak special laa.. aku pakai camera 360 jer... terkebil2 dia.. macamnyer dia tatau.. oh no.. ada lagi yg tak tau pasal 360?  hmmm... yeah.. ohh .. arghhh.. so i told her.. install dulu kat fon ko.. nanti ko cuba.. nanti akak tunjuk saya ye.. hehee.. in sya allahhh.. ko install dulu tauu... 

tak kurang jugak yg macam tak berapa nak senang aku asik selfie.. helloo.. i got my own reason ok?
and i do not need to explain.. 
people wont listen to your explanation coz they only want to hear what they want to hear.. so.. what's the point..
kalu ko nak rasa how selfie is.. try je la.. once ko suka or tak suka.. ko punya pasai.. maleh aih.. 


ni pic harini 12/3/2014 dgn possini.. 


ni pic nov/dec 2013 dgn zainun..

eh.. ni bukan aku amik .. ni aku berangannnn.. heheh.. letak jugaklah.. supaya korang dapat ilmu sikit.. ngehhh

dgn possini aku byk gak berselfie.. eh.. ini bukan selfie.. aahh.. lantakkk.. heheh

ni contoh selfie feveret.. dalam kereta.. either penumpang or driver seat.. ntah berapa puluh ratus keping aku shot


dgn siti, my anak buahpun selalu sgt... she's a good poser tauu.. heheh..


kat gym.. ntah berapa ribu keping.. konsep berangannnn

sunglasses mmg memainkan peranan beb.. lagi2 pagi.. mato tongah sepet..hehe.. juling gak sometimes.

 with my along. selalu gak .. selalu sangatttt

possini lagiii



dengan mayang.. she share the same passion.. heheh.. ado gang mmg best kannn?  dia pun suka karok.. heeee.. even better

my selfie buddy.. best ever.. ira shahira..


ira.. always sporting


hehehe... spek tak buleh belah



jerebu punya pasai la nii.. selfie tetap selfieeeeeee...



ni latest.. semalam. . 11/3/2014.. ira has always been with me all the time.. thanks mate.. i really appreciate you being my best fren everrrrrrr.. huk huk huk.. sedey pasai apa.. heeee

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...