Wednesday, March 12, 2014

wat sex itu ialah whatsapp..

nak lari sebab bosan.. heheh
bosan pasai pa?
entah.. bila takde keje, bosan laa
mapuh kalu kata takde keje..
mai la pulak boss kang..
kasi aku keje haaa
hari2 takkan sama
kdg2 melambak keje..
kdg2 takdak.. nganga saje..
kekasih hati mana tak wassup ni...


kanda
mana penah dia mewassup den..
den la wassup dia..
tu pun 3 jam baru jawab.. hee
bizi la kaedahnya
aku bukan tak biasa..
takpe.. bukannya susahpunn..
tapi hari-hari begitu
dia mmg ada bini aku sorang je tau
ko bygkan dia ada 2 bini
haruslah selepas 48jam baru reply kot wassup aku
kalu ada 3 bini.. bulan depan baru baca kot..
reply bila?  bulan depan tula.. lepas baca
heee.. melampau pikiran menerawang
kalu kanda sanggup menduakan aku
aduhai.. aku sedia ke tak.. hmm
tipon dia aku selalu jeling2 jugak
ada je icon wassup, wechat, line and ntah apa2 lg
tapi yelah dari dulu.. jeling je la.. tekan2 nampak tu
sah2 tak boleh buat apa2.. locked.. melainkan jeling saja
ada la mende2 yg dia tak mau aku tau
which he also thought me the same
tu ler kenapa aku melekat kat tipon
tipon pun dia provided
sebab dia tau aku lonely kot
aku ada kawan kat dalam tipon
kat tipon ada fb.. ada wassap.. ada we chat
ada games.. i love games also
he thot me that too..
bila aku nak dok manja2
dia tak layan, main candycrush lagi best
akupun tukar jugaklah main sama
so.. i became attached to my phone
and i cannot change that so easily
nowadays.. i dah tak kisah
semakin teruk ke hidup aku
ntahlah.. tak kot.. ye kot.
aku tak kisah
aku cuba buat yg terbaik
do my very best
if you cant do.. just do what u can
balik petang ni nak pi gym
hari rabu hari berzumba
bersenam dapat hilangkan stress


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...