Monday, March 10, 2014

diriku lemah tanpamu..

kini ku resah.. diriku lemah tanpamu.. ohhhh.. gapai semua jemariku .. rangkul aku dalam bahagiamu.. ku ingin bersama berdua selamanya.. jika ku buka mata ini.. ku ingin selalu ada dirimu.. dalam kelemahan hati ini... bersamamuuu..

ewahhh.. best bener kok lagu rossa yg ini... empatpuluh sembilan belas ratus kali dengarpun aku suka kokkk.. huk huk.. macam kena ke aku tauu.. dah jiwang pulok pepagi nih haaa.. sebenarnya aku mmg jiwang dowh.. romantik katanya.. sensitip mmg tip top... dapat pulak pasangan yg superb (oh so i wish).. ya Allah..  Kau lah saja yg menjaga hati2 setiap makhlukMu..


apa nak citer tadi yek.. oh yeh.. lets talk about my new friday erobics class.. last week la start nih.. aduhaiii.. namanya hi & lo.. mapuh kerah non stop beb.. 40min je aku tahan.. aku berenti sendiri.. minum kejap.. lantaklah .. if aku pengsan lagi bahaya ye tak.. aku kenal diri lemah tua (eppp. jgn la sebut tua) nih.. baik aku jaga jer.. bukannya instructor tu nak marahpun.. heheh.. so it was really a blast joining that class.. selama ni friday mmg boring amek.. if i go gym pun aku pi treadmill je selalu.. ni dah best.. takyah mengadap machine tu lagi.. tu pun ikut kerajinan akak ler kannnnn.. aduhaiii




yg depan tu is lulu.. cun amat kannn?  tp ni gambo bukan jumaat .. ni gambo ntah bila.. rajin bebeno ngambik gambo.. udah tak ingat bila.. lulu ni muda remaja laaa.. awal 20an..  masih bergetah katanya.. tentulah cun.. lagi pulak belum kawin.. hee.. terasa diri ni kertu yg amat.. huk huk

okeh... jgn sesedih.. i have been living my life 40+ years.. how can i not be happy.. Alhamdulillahh.. Allah have given me the chance to live the 4series time.. agagagagaga.. but yes.. still so many things i wanted to do man.. mintak sgt ya Allah.. tunaikanlah permintaan hambaMu yg lemah sgt2 ini.. hanya Engkau yg maha Penyayang dan Pengasih.. 
tiba2 jadi sayu.. rasa nak mintak macam2 tapi aku layakkah? tak apa.. Allah tu maha Memahami.. huuu.. sedihhhh.. yg ada ni aku bersyukur ya Allahhh.. 

sabtu cuti ko bikin apa su.. hmmm.. tak ingat la pulok.. apo lagi pi bekfast kat pasar selayang dgn kanda and ameer and along and siti.. siti cuti pulok hari tu.. so, dgn baby aina yg along baby sit tu kami pi reramai kat pasar.. makan2 borak and beli2 barang, balik.. and tido.. ohohohoh.. apa di buat lagi?  oh yeah.. aku masak spagetti.. aku and kanda and amal dapat sepinggan jer.. tapi lain2 dimonopoli dek ameer anak kecikku yg entah kenapa sgt lapar tengahari tu balik dari kelas koko pengakapnya.. abish okey, abishhh.. 
sonok gak masak and anak makan sampai licin.. rasa dihargai pulok.. ngeh2.. udahlah masak weekend jer.. masak simple2 je pulok tu.. sian kanda.. nak ngulang2 makan dah abis.. len kali dah tau dahh.. sekali masak, kuarga kita mmg 2 packets of the pasta ok, 2 packetsss. .. rememberrr?


gambar ini ehsan dari jamie oliver ok..not the one i cooked.. tak amik pic punn.. kenapa ntahhhh
macam bukan den lak.. tak amik pic masakan den.. heyyyyyy

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...