Friday, May 23, 2014

ameer bosan

Aku balik x berapa nak awai harini.. tension gak sbb turun tangga kat platform tu ketapi dah gerakk.. huu.. redha kan diri jer laa.. x pat gak cepat.. so.. tggu je lah next train..

Siti anak buah aku sms kata dia dahpun smpai umah.  Eloklah.. kalu dia tggu aku la tadi.. harus berakar agaknya dia kat warta tu.. hehaaa.. sian lakk.. tau plak lg dia puasa.. mmg lembik laa.. sbb keje dia byk bergerak la kot.. letih kaki dia selalu komplen.. hmm.. namanya keje.. kalu x letih maknanya mm... macam x buat apa2 la kann.. well.. i myself walau duduk ngadap pc je koje temannn.. tetap jugak penat ok.. more to penat otak or penat mata.. so bila urat2 otak n mata tu bekerja.. the whole body will feel tired.. okey?
I take pride with what i do.. that is important.. cewahh..


This pics were taken when we went back together.. siti mai kl sentral sbb nak balik sama2 tumpang keta aku dr  batu caves.. ada geng best gak.. takde la ngantuk sgt.. dlm tren balik aku selalu fb jer laa.. layan komen2.. or layan jiwang2 kat grup2 dgn gang2 fb.. tau2 dah smpai batu caves.. haaa.. if i dont sleep la kann.. kalu takk.. pakat krohhhh je lerrr.. heee..

Td.. once aku smpai.. aku singgah dulu umah mak.. nak tgk apa makanan best apa ada umah mak.. upernya along n siti and mak puasa masing2.. mengganti and puasa sunatlah.. macam2.. so ada makanan best.. along pun nak hantar sikit umah aku.. hai hai hai rejekikuu.. 

Kat umah ameer sorang je ada.. sian lak tgk anak bujang aku ni main lego macam budak2 kecik.. hee.. dah 12 tu umur dia.. abg dia akmal gi main futsal rupanya.. so aku shower and all.. solat maghrib and terasa ... oh so bosannyaa.. sunyi.. sepi.. kosong.. bosann.. hmm.. apa yg dah jadi dalam hidup aku ni?  I am missing something.. kanda?  Hmm.. macam la aku x biasa.. ada or takde dia sama jer.. so.. i go on.. oh yeahh.. meh lipat kain baju.. x byk laa.. but boring right.. so akupun mulalah melipat.. smbil2 fb .. tetiba ameer dtg kat aku yg dlm bilik melipat kain di atas katil.. dia ngadu.. dia bosan.. nothing to do.. ohhhohohoh.. like i feel u ameer.. umi pun bosan sgt ni.. dia ajak aku keluar.. i told him.. i am also bosan.. but i am so so so tired.. Pastu dia suggest.. jom kita tgk movie nak mii.. i said.. apa dvd ada.. umi blum tgk lego movie.. hmmm.. nak gelakpun ada.. but come to think of it.. yeah.. if citer x best takkan buat movie.. rite?  So.. aku bitau dia..jap aku abiskan lipat kain.. so.. lego movie la aku melayan anak bujang aku si ameer.. lupa kejap kesedihan sehari dua ni.. watching patung2 dgn cerita2 yg macam2 tu.. hmmm.. that's how i bond with my son.. i love him so much.. sapa x syg anak2 wehh.. but ameer is close to me.. selalu mai peluk aku.. buat aku rasa dihargai jugak.. and if aku nak peluk dia.. dia x keberatan la jugakk.. thats how aku curah kasih syg kat anak2.. but amal, si abg.. dah segan lak nak peluk akuu.. heheee.. ntahlah.. maybe dia rasa dah jauh kottt.. well.. kami gurau2 je laa selalu.. gaduhpun selalu gakk.. well.. how else would you know what they dont like.. if they dont show you like that.. right? 



Ni pic ameer kat pantai klebang last year cuti.. 
Skrg dia lagi chubby.. heee.. ikut saperrr??  Lu pikir la sindrikk







No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...