Monday, May 19, 2014

manja dan dimanja

hari cuti.. lepak2 umah.. tiba2 datang sakit tengkuk.. semua nak buat tak jadi.. panggil azmeer tolong picitkan.. azmeeer tak reti katanya.. but he still nak tolong picitkan..tq adik.. dia siap pijakkan blakang aku sekejap.. masyaAllah.. tak tahan.. berat amat dah azmeer.. aku takkan mintak kanda picit sebab dia awal2 dah bagi alasan.. "panggillah siti.. dia kan boleh urut, bayarlah kat dia.."  aku paham sgt kerenah kanda.. tangan dia kuat, tapi dia tak mau picit.. sbb dia cepat letih katanya... bukannya aku nak soh ko picit seluruh badan aku sampai 3 kali.. macam tukang urut.. just urut2.. tunjuk ko mau amik berat.. adoi.. sedihnya hati.. nak mengada2 dgn laki sendiri di hari cuti pun tak kesampaian.. aku tatau kena ujan kot tengahari tadi nak masuk kereta keje ujan kat giant tu.. huuu.. sakit tengkuk ni jarang2 aku rasa.. tapi kalu kena picit sikit2 dgn org yg aku nak tu.. legalah kot.. huhuu.. ngadu la ni... ngadu kat u la blog.. u je la tempat i mengadu.. walaupun u tak boleh buat apa2.. at least hati i lega sikit bila dah tuliskan apa yg i terbuku..  aku pegi gak dok sebelah kanda... peluk lutut dia.. aku buatlah perangai manja aku tu.. dia buat derk jer.. aduhhh.. aku usap2 kaki dia.. dia buat tatauuu jer.. dia nak tengok tv laa. kata dia.. haaaiii.. aku bitau dia.. saya bukannya nak buat apa2.. nak peluk jer.. nak manja2 jer.. layan? hmmm.. idakkkk.. kecewa ke tak?
kalu aku pi cari bofren kang baru padan muko kau.. goram bonar bini sendiri layan cam batu.. takdo pasaan ko den ni?



No comments:

Post a Comment