Monday, June 23, 2014

aku takut

andai kutahu kapan tiba ajalku
ku akan memohon Tuhan panjangkan umurku
andai kutahu kapan tiba masaku
ku akan memohon Tuhan jangan ambil nyawaku
aku takut akan semua dosa2ku
aku takut dosa yg terus membayangiku

andai ku tahu malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku mengucap kata taubat padaMu
aku takut akan semua dosa2ku
aku takut dosa yg terus membayangiku
ampuni aku dari segala dosa2ku
ampuni aku menangisku bertaubat pdmu
aku manusia yg takut neraka
namun aku juga tak pantas di syurga

andai ku tahu kapan tiba ajalku
izinkan aku mengucap kata taubat padaMu
aku takut akan semua dosa2ku
aku takut dosa yg terus membayangiku
aku takut dosa yg terus membayangiku
ampuni aku dari segala dosa2ku






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...