Tuesday, June 10, 2014

pelangiku..


berjuta warna pelangi di dalam hati
sejenak luluh bergeming menjauh pergi
tak ada lagi cahaya suci
semua nada beranjak aku terdiam sepi...

dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih kernah panah cinta menusuk jantungku
ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
tentangku yg tak mampu menaklukkan waktu



i am always amazed with pelangi.. in fact lagu atas ni pun aku suka sgt sebab ada perkataan pelangi kat dalam tu.. hehehe.. tak lahhh.. lagu ni memang sedap di telinga aku, sangat sedap.. boleh hanyut kalu mendengar.. nak menyanyikannya haruslah prektis lama2.. baru boleh tarik cam si agnes nih.. if not... mimpi la kau suuuu... hehehe

aku sangat menghargai nature, so aku sgt2 menyukai pelangi sebab pada aku ia ciptaan yg sangat unik... only ada lepas panas semula or terang selepas ujan.. ontahlah cemana turutan pelangi terbentuk.. janji ianya sangat cantikkkk.. ya Allah.. Subhanallahhh








No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...