Wednesday, September 10, 2014

terasa

Harini sgt2 sibuk.. ntah apa ke ntah yg aku buat.. dr email.. sampailah aborting double jobs... apa kahhh?  Korang tak paham kan.. akupunnn..

Lewat2 je aku balik.. nak siapkan keje tertunggak.. stebek 2 jam dapat settled banyak mende yg aku x bleh siap dlm masa 7 jam waktu keje.. tgklah apa mende yg kaco aku time keje.. tak lain x bukan staff yg main tanya itu ini.. nak explain job lah nak tanya pendapat lah.. nak wip extraction laa.. la la la.. peh tu dgn mtg tergempak pasal staff dismissal lah pastu briefing HR pasal 2015 performance feedback... apakahhhh?

Mak letih nok.. mak smpai umah kol 8.45pm dah lohey.. lapau giler.. kanda dah siap makan.. idak ler nunggu aku haa.. sedih tau.. huhuu.. macam x dihargaipun ada.. tapi sebab lapar melebihi kesedihan.. aku bukak tudung terus senduk nasik.. lauk ayam merah tinggai 2 ketui.. seketui ok.. seketui lg tulang daaa.. huhuu.. makan lah.. ntah kenapa aku lapau bebeno.. ehh.. maybe penat la tuu..

Pas makan layan fb.. sungguh terhibur dgn kawan2 fb.. aku kadang2 rasa aku lebih diperlukan oleh kawan2 fb dr org di rumah ni.. itulah hakikat hidup aku sekarang.. ada family tp sunyi.. anak2  time tu study.. tak pe lah dorang tumpu betui2 buat revision.. sambil2 la aku layan tanya2 pasal subjek2 dorang.. yg kanda tu layan tv and henset jer.. rasa betui2 terpinggir tauuu.. huuuuuu.. shedih amat!  agaknya kalu aku tak balik tadi.. kalu aku tido jer kat mana2 hotel.. dia pasan tak aku tak ada?  Huuu.. maybe aku kena buat gitu.. mencari ke tak dia?  I doubt so.. hmmm

Dah.. nantuk amat.. ya Allah.. kau lenakanlah tidurku.. kau lindungilah diriku ini dgn malaikat3 Mu.. kau bangunkanlah aku bila tiba masanya .. sesungguhnya aku berserah seluruhnya kepadaMu.. tiada Tuhan selainMu..








No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...