Thursday, October 23, 2014

i need you more than you need me.. ngeee

kat opis dah ni.. keje byk as usual.. buzi tak hengat, but i still want to write something.. off my internet data kat fon sebab tak mau gangguan, cewah.. gangguan itu akan terus jadi gangguan jika kau pikirkannya gangguan.. ko taulah aku ni kan.. once dah ter fb, haaa. like nobody's business, mmg berbalas2 komen and macam2 lagi.. i m really fb addicted, what can i say, that's the truth.  hidup aku selalu kesunyian dan aku perlukan kawan2 utk menceriakan. ewahhh.. ya lohh.. bukan just kawan2, tp pengajaran dari fb yg aku amik dan yg paling penting sekarang.  yea betul Allah tu ada, aku tak pernah nafikan bila org kata kalu sunyi baliklah kepadaNya.. well.. i still need to socialize, so i efbi lorr.. i really appriciate all my frens in fb.. they make my day.. walau kdg2 hati sedihkan sesuatu, aku cuba lupakan dan buat2 bizi dgn fb dan kawan2.. so pathetic life i have.. but i m so thankful fb is created.. now it is part of my life..



meh dengar lagu lak.. bosan korang kan?
dugaanku by ning baizura.. best lagu ni.. aku suka since dia mula2 nyanyi dulu

inikah dugaanku inikah kesempatan
haruskah ku terus atau membiarkan.. ianya berlalu
dekat di depan mata, berat meluah kata.. terpendam segala apa dirasa sekian lama ini
apakah kita nanti tiada dapat serasi... ataukah hanya aku bermimpi tuk memiliki
aku berpaut pada sejengkal tali cuma
inilah yg ada sementara aku hidup di dunia ini
inikah dugaanku inikah kesempatan
haruskan ku terus atau membiarkan.. ianya berlalu





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...