Sunday, October 12, 2014

janji

Ya.. kau pernah janji sama aku remy.. kau ingat tak janji2 mu itu pada aku dulu?  Kau akan cuba bahagiakan aku.. kau akan cuba berbuat apa yg aku suka..  hmm.. kau sekarang bagaimana remy?  Adakah susah bagimu mengotakan janjimu?  Dah ku duga.. bukannya apa2.. kau tak benar2 berusahapun utk menunaikan janji mu.. sekarang kau sudah lupa pun yg kau pernah berjanji denganku.. sekarang kau mahu membuat janji baru ya remy?  Hmm.. kau buat aku sedih kau tau tak remy.. benar2 sedih kerana aku makin rasa lebih tak dihargai dari sebelum kau membuat janji dulu.. apa2 pun tak menjadi.. hanya aku.. bak kata hyperact.. aku jadi tambah sedih.. aku jadi tambah pilu.. aku jadi tambah sayu.. aku aku aku.. itu aku.. kau mmg pandai minta aku jaga hatimu remy.. kau sendiri pun tidak menjaga hatiku.. lalu aku ingin apa lagi darimu?  tiada apa yg ku ingin darimu remy.. kerana aku tau aku tidak boleh meminta2.. tiada guna merayu kalu kau sendiri tidak mampu utk mengatakan ya.. terlalu kompleks masalah kita remy.. semua bermula dari kata2.. aku berjanji..

Dari itu remy.. kau buatlah sebaik2nya utk dirimu.. aku sentiasa doakan kita terus kekal bercinta hingga ke syurga wahai remy ku.. karna.. aku terlalu menyayangimu.. oh remyku!!




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...