Thursday, October 16, 2014

ponek

Baca elok2 tajuk tu.. jgn silap.. heheh..
Aku baru siap solat zuhur ni.. masih kat surau.. lama lagi kol 2.. so.. amik kesempatanlah hapdet blog jap.. sapa baca?  Ontah.. ado ko yg baco?  Kalu ado baguihla.. tak ado pun tak apo do.. aku mang syiok sendiri tulih ni.. ekekke... buat ingatan diri di masa depan yo.. bilo2 boring ku tatap lah blog ku yg bersepah entry2 ntah apo bondo.. macam diary hidup den la haa..




Okeh.. merapu jer dah 1 penggan.. tadi nak citer pasal apa kan?  Ohoho.. tajuk penat.. tentulah berkisar dgn aktiviti kerja.. sementelah aku bekerja dan bukannya buat keje kat umah.. kang kata surirumah... dorang kata dorangpun penat.. kannn.. aku mmg tabiklah org yg surirumah tu semua.. keje yg sangat mulia menjaga keperluan rumah tangga dgn anak2 dibawah penyeliaan dia sepenuhnya.... aku tak taulah bila betul2 dapat buat macam tu.. last skali tanya kanda boleh ke aku nak benti dah?  dia jawab boleh.. tapi takde la nak pi bercuti2 dan berjalan2 macam yg sekarang ni.. hehee.. kau tak paham ker.. tak bagi la tuu.. keje lah sampai kiok or maybe dia akan tukar pikiran later2.. kann?  Aku plak kalu keje mmg all out.. ye lah.. bila org kasi tggjawab ko accept.. haruslah buat terbaik.. ni plak dah masuk dept tax.. GST lak lagi.. aku shibuklah shikitt.. kengkadang memaksa aku merelakan diri utk stayback siapkan keje.. penah kena sound sbb aku balik lunch lambat.. sungguh aku terkesima time tu sbb aku jarang2 gak lewat.. sekali lewat siap kena panggil boss.. nmpak beno dema amik berat kat aku kann?  Huhuii.. tu la nak ngadu.. harini tadi lepas 12.30 aku dah tak larat sgt.. ingat nak pi kl sentral makan dgn bofren.. tapi tak jadi la pulak.. maleh laa.. dia kalu janji so selalu kata yer.. bila tiba masanya sokmo "saya tak dapat la lunch sama awak.. saya ada tutt".. sabar byk2 lah aku dgn kanda.. at times mmg aku jauh hati.. jauhhhh.. tp ngenangkan dia keje dan bukan saja2.. aku pujuklah hati sendiri..

Semalam balik lewat gak.. macam lepas ni aku kena biasakan diri lewatlah.. kanda dah lama sampai.. tgk tv citer remy ishak sambil main game kat hp.. aku buat2 la manja mintak picit kepala.. kena ujan sana sini mmg senang pening.. and kanda urutla kejap pala aku.. pastu dia kata.. kalu tensen bukan urut kpala laa.. so dia urut la bahu aku.. oh ya Allah.. kau turunkan malaikat kat laki aku ni yer?  Tq yer sbb kanda mau picit bahu and tengkuk aku saat aku kepenatan semalam.. Alhamdulillahh.. huk huk.. rasanya naik balik perasaan syg kat dia about 20%.. eheheh.. yup.. increased.. i hope he can always do that to me in future.. aku malas dah nak tanya2 or buat2 macam aku caring sgt sblum ni.. wat donno jer kat dia.. maybe kanda terasa kowttt.. how?

Kat opis kalu nak peaceful buat keje selalunya lepas 5.30 baru dapat.. byk nau gangguan itu ini begitu gini.. ekekek.. but all and all.. aku suka keje aku.. aku enjoy the challenge.. byk yg aku kena belajar tp kena sambil2 lah dalam keje..

K lah.. byk gak aku tulis yek.. tu la malas hapdet guna smart fon aku ni.. jari2 ni mmg pantas ngat naip.. kalu typo tu paham2 la yekk....





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...