Tuesday, November 04, 2014

control

aku selalu mintak supaya diberikan hak aku sbg kekasih tak berapa nak gelap nih.. kekasih katanya.. ye lah.. abis panggil bini la yek.. apa hak aku tu?
hmm.. hak utk dimanja2 hak utk dikasih2 hak utk disayang2.. eeeyy ngada2 la kau, nampak cam manja jer.. ye laarrr. aku yg manja sampai terhegeh2 mintak.. dia buat donno jer.. parah kan?
well.. i deserve maa.. i bukan mintak dekat khairi jamaludin aka KJ.. aku mintak kat dia yg aku layak, iaitu kat laki aku sendiri lorr..  heheh.. ntahlah laki aku yg super duper siyes n kdg2 aku wonder apakah tujuan nak ada bini tapi taknak layan aku nak manja2.. bukannya aku mintak dia belikan gelang emas pun, bukan mintak dia bawak aku pi dinner kat mana2 restoren arab punnn.. tak.. just nak dibelai2 dimanja2.. tak merasa.. non ado.. maybe sebab aku rasa dah sgt perlu semua tu kottt.. boleh tak ko paham?  if sesuatu tu lama2 jadi beku kalu lama sgt pendam?
sekarang aku dah malas nak manja2 dah, rasa cam no point dah.. dah tua bangka dah takyah layan bini cam tu kot dia pikir.. ntahlah.. but aku nakkkkk.. sampai mati aku nak.. huk huk

sekarang aku nak lancarkan project "sila control sikit".. aku akan control diri aku dan jadi macam takde apa2 perasaan kat dia.. buat bodo jer.. if dia nak buat apa2 pun aku akan kata kat dia.. awak control la sikit ye.. saya pun tengah control diri saya ni.. nak tengok adakah dia tahan mengcontrolkan diri dia tu.. jgn main2.. hak aku ko tak bagi, hak ko mana ada?  kejam kennn.. lantakkkk



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...