Monday, November 03, 2014

sakit urat

Halloo sayang..
pokoba blog.. raso lamo ngat tak nulih.. cepat rindu nak tulis sebab apa yer?  Aku ni mmg suka menulis kan.. so, it is normal la kann?

Well.. apo nak tulis ni?  Oh yes.. aku x keje harini.. mc.. aku x sihat.. bukannya demam panas tapi demam urat.. ya Allah semalam petang dah mula sakitnya.. nyut nyut nyut sakit kat tangan kanan ni dr siku ke atas naik ke bahu terus ke belikat.. aku rasa bra aku tu ketat sangat ke per?  Atau ia tak bley handle boobs aku yg sangat besar dan berat ini?  Ekekek.. over la kan?  Tapi mungkin jugak laa.. hee.. i shd buy a bigger bra then.. i mean a longer strap.. mungkin dah tak sesuai lagi sebab aku dah bertambah berisi?  Hehehe.. memang la punn.. malam tadi tido dgn koyok tampal dr lengan smpai dua2 belah bahu dan belikat.. nak abis sekotak koyok.. huhuuii

Risau worrr.. tak pi gym lama dah.. tak pi jogging jugak.. badminton pun dah takde buat few weeks haa.. swimming jauh sekalii.. mano la tak tambah gebuuuu?  Ya Allahh.. naper aku jadi malas sgtttt?  Mmmm..
 Aku mmg agak bizi sket recently.. keje laarr.. apa lagi.. balik lewat sokmo.. jadi penat.. stress jugak keje byk ni.. adoii.. jadi bila dah lewat badan pun letihh.. bila masa lak nak exercise ekk?

Ntahlah.. tapi aku sangat takut badan aku ni naik lagi.. sebab bila nak turun sgtlah susah.. i know la kann.. pas ni nak jaga makan.. nak puasa sunatlah.. di samping mendekatkan diri pada Allah dapat gak mengurangkan makan.. buat seminggu sekali or dua kali jadilah kan?  Aku ni bukanlah rajin ngat.. but if x sempat exercise proper baiklah puasa.. ken kenn?

Malam sabtu aku dgn siti anak buahku pi layan buang stress dgn pi massage satu badan.. terjerit2 kami berdua menahan sakit.. pd hal tukang urut tu kata dah paling relax urut tu.. i guess mmg badan aku sakit2 laa.. redha je tahan sambil geliat2 bila kak anne tukang urut tu cari point kat pungkok aku.. nangis aku tauu.. hui sakit gilerrr..


pic2 ni sebelum massage.. 
selepas massage.. cer tgk ni.. beza tak..





Terjumpa lak liza adik iparku dgn anak2 dia mika and nisha kat slyg mall..kami lepak makan mi kat mamak dulu sblum balik lepas urut.. lapauuu..
tu lah dia.. kalu janji2 nak jumpa payah sgt nak dapt jumpa.. masing2 sibuk kan.. dah terjumpa haruslah byk mende nak story morii.. rinduuu.. gitu.. dpt2 pulak siti belanja kami makan.. hmm.. sonoklaaa.. kann? Tq siti.. ateh syg kau!!



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...