Thursday, November 27, 2014

fenin

semalam balik keje kepala berat giler.. fenin ya amatttt.. tatau apakah yg telah terjadi.. maybe i took too much sugar in the teh tarik yg aku minum.. adoi.. fenin yg macam rasa nak mual nak muntah tu.. tak bleh tahan rasanya... tak pi gym pun after office.. teruih cari tren nak balik.. pastu tingat tak bawak kereta semalam.. so, nekad je la kalu nak jalan ke nak taxi ke sampai umah.. pening pening pening.. i can remember how i felt semalam.. bawak2 tutup mata je dalam tren.. aduhaiii.. ya Allah sakit amat..

sampai batu caves jumpa siti aishah.. bitau dia nak tumpang..and dia ok.. since dia jiran sekampung.. and aishah dlm perjalanan bercerita yg dia dah jadi ibu tunggal.. aka janda.. oh so kesian.. ramainyha yg hidup berumahtangga tak bahagia.. and aku nampak since dia dah janda.. dia rasa lebih bahagia.. dari cara dia bercerita.. oh so macam2 dunia.. amik iktibar jer and buat pengajaran wahai suriani.. and be thankful u still have your husband with u.. hmmm

sampai umah aku lepak dulu umah mak.. pening giler.. mak picitkan kepala.. nak muntah.. ku tahan2 jer.. lapau pulak.. ish perut ni.. balik umah, konon2 nak tido.. eh tak buleh la sbb dah nak maghrib.. siap solat terus makan.. punyalah lapaq dengan pening.. maybe lepas makan lega kot.. eh tak maunyaaaa... aku baring2 je lepas makan.. nak tido pesal tak bulehhh?  ya Allah.. apelah perasaan ni..

sampai ke pagi tadi aku masih pening bila aku sampai opis.  kanda hantar dengan camry kol 7.15 dah tercatuk kat depan lobby 1 sentral.  adoiiii... ira plak cuti, so takde gang nak bfast...


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...