Monday, December 01, 2014

memiliki dirimu hanya untuk sesaat

tajuk best tak?
heheh.. sambil dengar lagu agnes monica nihh..

nak tulis pasal apa ntah tadi..
meh kita tulis pasal cinta nak?
apakah kau sedang bercinta su?




hehehe.. sedanglah sangat.. dengan lelaki itu.. yeah.. lelaki yg berjanggut itu.. kadang2 janggutnya panjang, kadang2 janggutnya jadi pendek.. ekekeke.. logic tak?

yeah.. aku mmg sokmo bercinta
tapi bukanlah bercinta mcm yg org pikir bercinta sampai tak ingat diri.. aku cinta cam tulah.. aku layankan rasa cinta aku sampai aku rasa aku seorang pencinta yg ntah apa2..



cinta buat kita melayang rasa kalu hepi
cinta buat kita rasa kenapa kau buat aku begini sedangkan aku benar2 cintakan kau.
cinta buat kita tahan segala rasa yg tak sedap tu kerana rasa sedap yg pernah kita rasa suatu ketika dulu..
cinta itu cinta ini...
cinta buat aku jadi seorang yg setia tak tentu hala..
cinta boleh juga turun peratusnya.. mungkin takkan naik2 dah lagi..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...