Wednesday, January 28, 2015

lemah lesu letih badan..

Maybe stress keje la ni..
pas asar td.. dok terasa sangat yg aku ni letih.. tak larat.. terus terpikir jauhnya la nak jalan kaki ke kl sentral.. masuk dalam tu.. jalan lagi menuju platform ke batu caves.. entah kenapa mikirkan tu pun aku dah rasa letihnya.. huhuu..

Sahlah letih badan aku ni akibat dr stress keje.  Bila kita kata kita keje byk.. and tak boleh cope.. org kata kita slow.. tapi cara mana nak cover tu ialah.. buat je sebanyak yg boleh and buat overtime ler pelagi.  Tapi aku mmg x larat dah nak stebek lelama.  Aku repeat.. tak laratt.  Tu sebab dah 3 harini abis keje nak gi gym x sompek.  Ingat nak gi nak gi.. tapi badan mmg kata takyah gi..
Tadi telegram kanda kata aku mau benti keje sebab dah tak larat.. dia balas icon nangis.. so paham2 lah.. dia plak mmg tak benarkan bini dia benti keje kan.. kenalah aku teruskan bersabarr.. huk

Alangkah bagusnya if dpt laki yg paham.. ontahlah.. sokmonya bini je kena paham.. jadi akupun dah tak larat..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...