Wednesday, February 04, 2015

flight mode.. kk to kl

Halloo.. assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.. pekabar korang?  Entry ni aku buat dlm flight tau.. from Kk to Kl.  Nanti bila2 aku transfer la lam blog pulok.  Makan dah.. minum dah.. borak2 dgn kak ita norita and kak chik laila pun dah.  Macam2 dah diborakkan dgn dorang.. pasal family pasal kerja pasal rumah.. plastik sampah dan sebagainya.. eheee.. dah pi toilet pun haa.  Tengok2 time baru 9.25pm.. lambat lagi nak smpai nih.. huuu.. maka akupun nulihlaaa..

Aku pi kk ni dgn gang2 baru.. gang2 ira and kak ita lak bawak akak dia.  Havoc worr grup ni.. bila dah sessi perkenalan masa kat airport kita terus je tambah mesra dan mesra.  Gelak tak hengat diri.. siap ada video clip tau kali ni punya trip jenjalan.   Gambar2 jangan kata laa.. beribu2 pic ngko.. tak terlayan nak upload haaa.. mungkin aku akan upload sikit2 ikut sessi apa or aktiviti apa yg aku cerita nanti.  Tupun rasa dalam 116 ribu keping la tu.. ekekek.. gurau lorr.. muntah tgk pic banyak ngat.. asik2 muka aku aku dan aku.. tapi kalini aku beramai2 .. ada 8 kawan2 yg sama2.. adoiii.. tetibo kapatebang ni cam terturun lakk.. terhanyut jantung den.. ujan lobat kek luar ni haa.. patutlahh.. doa ye lah baik2 Allah pelihara kita semua dalam flight ni sampai dgn selamat ke destinasi kita yer.. amiiiin..

Dah pening.. got to stop.. tata laling!



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...