Tuesday, February 10, 2015

KK Kundasang day 2 continued

day 2 still.. adoi byknya pics.

at Poring hot spring and canopy walk (jungle tracking & jematan gantung).. 
really menduga kekuatan fizikal and mental.. more on the mental i guess.. sibbaik aku in good shape due to the gym thing.. ekekek.. alhamdulillahh.. aku dgn kak cchik sampai dulu kau.. biar sampai awal.. dapat rehat lebihh.. 











dorang ni siap buat video clip ataih jematan ni tau.. aku suka je.. lagi adventure lagi aku excited.. adrenalin rushing back and forth





nampak muka penat ke nampak muka happy? ke muka gedik?  adoi.. ekekeke.. su gedik.. tak kena wehhh


pastu pi mana ek?  oh.. ladang teh.. haa ni dia









fish spa.. ni best.. ada sessi jerit2 geli geleman and sakit worr.. adoi.. all the fish are sooo jinak.. rasa nak tangkap and bawak balik dalam beg. .ekekek









pastu pi mana ek.. ohh.. pi kat timpohon.  check point bila org nak panjat gunung kinabalu akan berkumpul di situ.  ntah bila aku dapat manjat kinabalu.. kena trening worrr.. at least 2 months betui2 baru bley panjat ok














itulah hari kedua yg penuh dengan adventure and happenings you.  i had a great time.. i guess they all punn..

continue len kali for day 3 yek.. beribu2 nak sort pic weh.. letih makk





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...