Wednesday, February 04, 2015

tak larat

Aku mmg x larat bangun pagi tadi.  Mmg nak amik emergency leave je harini sebab aku tak perasan pun dr awal nak cek timing flight balik dr kk ke kl tu pagi ke petang ke malam.  So aku assumed je flight pagi so smpai umah ptg.. hehee.. i guess i am fully giving my sweet fren ira shahira to do her things.. and neglecting what i shd do.. that is.. to apply for leave.. to rest.. ayoyoo.. abislah performance keje tanpa amik emergency leave sudah ku pecahkannya rekod ituu.. ekekekk.. mapuhh... well.. life is about trusting right?

Harini aku mmg lembik.  Mood pun takde sbb hati tak sedap.  Piyed pun mai pulok menambahkan rasa tak best itu..huhuu.. layan wassap gang kk kundasang sesekali tu buat aku rasa dihargai jugak.  Rasa ada kawan yg buat kita rasa diperlukan.  Malam tadi smpai2 je klia2 dah agak lewat sbb tu la tambah penat badan ni.  Aku rasa lepas berurut and bekam tu aku rasa sedap sikit badan.. tapi lepas tu mmg lembik.  Tak larat.  Kesan2 bulat cawan tu mmg masih ada kat blkg badan aku ni.  Aku tunjuk kat kanda and dia macam tekejut.  siap2 tak mandi pun.. cuci muka terus bitau kanda aku nak tido sgt dahh.. x berapa lena sbb sakit and penat.  Nak ke pagi baru dpt tido.. bila bangun kanda nak pi keje dah..

Apa aku buat seharian ni?  Menung mengenang nasib diri..


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...