Friday, February 06, 2015

KK kundasang day 2.. desa dairy farm

Bangun pagi sojukk.. subuh kol 5pagi.. ntah kol brapa aku solat pagi tu.  Sabah mmg terbit and terbenam matahari agak cepat dr semenanjung.  Let me make a confession about this trip.  Aku dah mula belajar solat jamak takhir and jamak taqdim.  Solat2 yg akan memudahkan para musafir berkelana cam aku and gang2 aku ni.  Jangan pulak kata sebab kita berjalan makan angin dia jadi solat jamak takyah.. tu salahh..  Thanks guys.. especially kak ita and bezzma yg byk menggalakkan dan buat aku confident utk menjalankan ibadah aku tuu.  Alhamdulillah sesuatu yg baru.

So hari kedua bermulalah penaklukan gunung kinabalu oleh grup kundasang kk.. ekekke.. Silalah tgk pic2 yg ku uplodkan ni.








































No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...