Friday, March 06, 2015

aku terlalu menyayangimu

Selamat pagi sayang.. selamat pagi laling.. selamat pagi cinta.. selamat pagi semua.. amboi ramai nau ek.. bak kata fezal tahir.. assalamualaikum duniyaaa.. gitu..



Pagi2 den dah kena marah.  Den terima dengan hati terbuka.  Mmg den bersalah.  Ada masa mmg kita terleka dan mengharapkan org akan paham kita.  Ada masa org akan mendiamkan saja dan ada masa pulak yg kita akan dibasuh abis2an.. kerana dia sayangkan kita.  Aku pun sayangkan dia.. jadi aku terima dan amik pengajaran itu demi menjaga kerukunan rumahtangga..

Kenapa bila malam jumaat je badan rasa abis daya dah?  Maybe faktor umur yg hampir separuh abad ni.  keje lak asik ngadap pc dgn nomor2 yg kadang2 system buat pasai.. selalu jugak buat kepala dn fikiran jadi penat dr biasa.  Gym lak tak pegi.. kurang sex (nak jugak tuuu).. ehee.. jadi semua kecamuk jadi badan lebih letih dr biasa.  Semalam lepas makan capati dgn along n ct kat barakath tu.. balik umah kanda takde.. pi kedai dgn ameer beli barang kata amal.  Aku siap mandi masuk bilik bersiap dia balik.  Byk gak barang dibeli.  Dgn ameer mmg macam2 la dimintakk..  kanda relax je main game kat sofa.  Aku pun dok jugak sambil tgk tv.. tiba2 dia nak makan and aku siapkan.  Aku x larat makan dah kenyang capati.  kanda makan.  Aku buat apa ek?  Hmm.. tak ingat dah.. maybe pastu kemas2 utk esok and masuk bilik teruih padam lepas dengar ceramah zonkuliah kat fb.  Padam smpai kol 6.55 baru jaga.  Huhuuu.. kanda bitau dia balik kol 1.30pg lepas kuar smlm jumpa kawan masa aku dah lena.  Tak sedar apapun.  Ponek la kan?

Selagi tak clear selagi tu hati tak tenang.  Tak lalu nak sapan sampai everything is back to normal..  Now mamam karipap and kuih pau..   i really dont want to waste my time feeling unhappy.. coz i am not like that.  I really care for those very close to me.. especially the one who loves me so much..








No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...