Tuesday, March 03, 2015

let's jimbas gang

Korang tau tak apa makna jimbas?  It is a plural word for jimba.. which means going out with frens or good company to do anything that u enjoy most.  Ehh.. entry dalam inggelish lak.  Ingat karangan tingkatan 5?  No it izen ok?  Tersyasyul.  Org nak gak guna english sekali sekala kan.. kehkehkeh.. always like to think that i am a multi language thinker ehhh.. writer.. i bet u know i am a funny writer right???  Veh rah ngansss...

Pic ni last week jumaat.. masa aku and ira tggu kak ita norita kat lobi opis.  Mmg lama wehh.. kak ita byk keje.. kami maleh nak tggu kat atas takut dikaco oleh bosses.. so.. lepaklah kat lobi sambil gurau2.. selfie and cuci mato.. ehee..

Bila kak ita dah mai.. kami gerak ke kl sentral parking.  Amik amie yg dah tggu tepi keta ira and vromm kami merempuh jem di ptg jemahat yg syahdu itu menuju ke taman dagang.  Kami tuju ke wong solo mencari ayam penyetnya yg sungguh lazat kauuu.. biasa makan ayam penyet, but this one is really good u see.. tp x amik pic pun.. huhuu.. punya la sodap kannn?








Dlm keta ira pun havoc bercerita mengeratkan silaturrahim antara gang2 kundasang and oso gang2 future korea.. masing2 tak diam menceritakan kisah2 teladan kami tau... ekekekke..

Ni lak pic aku dgn kak ita dok sebelah2 kat wong solo tu.  Dah sampai kami tapi lg satu grup tak sampai lagi.  So kami tunggu laa..

Ni atas.. bila semua dah sampai Kita posed dulu seblom semua menumpukan pada makanan yg dihidangkan.  Mmg syiok orr.. dapat lak soda gumbira.. maka tambahlah kegumbiraan kami yg sedang makan dan bergumbira ria tu kannnn..

Pic ni pulak aku dan moto idaman.  Bayangkan aku dgn moto ni.  Aku rasa besar ni dah ok la.. sebab tangki dia lagi besar or sama dgn montot aku.. ehee.. kena gak tangkap satu wehhh.. sblom pi korea ke apa.. huhuu.. sapa sudi dermakan sumbanagan utk bike saya ni.. saya alu2kan yer.. hmmm.. heheee..




Pas tu kan.. dorang dah lepak2 sapkokkk.... manader sapkok.. just borak2 gelak2 jer.. dorang sebulat suara nak sumbangkan suara lak kat karok.. so kami ikut lah grup satu kereta lagi tu.. pi ke prima SG utk latihan dan tempikan lantunan suara menghila g stresss.. ekeke... sonok wa dapat nyanyi lagu pelangi senja stacy.. laser macam akulah penyanyi sebernarnya kauu.. boleh bah kalok ko.. ekekke

Sampai umah almost 1am you.  But kanda dah tido la of coz.. hmmm.. tidolah wahai rajakuu.. 


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...