Tuesday, March 03, 2015

pagi oh still pagi nihh

It's 8.22.  I am already in the train to work.  Sejam tadi aku dikejutkan oleh suamiku encik kanda.  Dia dah siap mandi lalu mengejutkanku dengan berkata.. "ha.. bangunnn dah 7.30 ni..".. aku terjaga dah bila dia bangun and nak gi mandi tadi.. siap cium kat pinggang aku wehh.. apa ke mimpi.. ciumlah mana2 kanda.. semuapun hakmu kennn.. Tapi bila dia kata dah 7.30 tu mmg sah2 dia nipu laa.. sbb aku boleh tgk jam jugak.. adoiii.. Badan rasa letih lembik.  Semua urat2 saraf bergabung menjadi keras rasanya.  Sibbaik aku tampal koyok kat bahu and tengkok belah kiri ni sblom tido.  Kalu x maunya nyut2 badan tak bley tahan nak tido.  Inilah dia antara sakit2 kerana tua.. ekekek.. sbnornya piyed sama.. macam apa jer bila piyed heavy badan semua jadi loose control.. nak baringgg je.. pas tu dah dapat baring.. tak leh nak bangun la pulak.. sakit pinggang nomor satu.  Ntah kerana kurang aktiviti seks.. ehh.. kurang aktiviti bersenam kot badan jadi kurang upaya nih.. tak larat sangat ling.. rasa macam nak terus tido.  Pastu nak mintak diurut dgn minyak urut banyak2.. pastu di angkat ke bilik mandi.. disiramkan mandi.. diangkat semula ke bilik lepas dikeringkan dan dilap.  Dipakaikan baju siap dibedakkan.  Dan disuapkan makan..  Mampukah kau melayan aku begitu?  Tentu kau mampu jika kau benar2 mahu lakukan demi kasihmu padaku..
tettt.. i dont know lah.  nothing is certain.. tiada yg benar2 pasti kecuali mati.. huhuu.. jadi tak payahlah pikir yg pelik2 ye su.. mende2 yg kau dah tau pun tuu..

So..ni dah kg batu station and i am still writing this entry.  Pinggang masih nyut2.  Layankan saja.  Selamat pagi dunia.. selamat pagi ofis.. selamat pagi kerje.. selamat pagi semua...



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...