Wednesday, August 19, 2015

Oktober, masih sampaikah aku padamu?

ni bukan kisah tragedi oktober
ni bukan kisah awie and erra fazira
ini adalah kisah aku
cewah..
kisah mende lak tu
lama lagi tempoh tu
ehhh, lama mende, 2 bulan is 60 hari jer kauu
beg tarik pun aku tak beli lagi weh
beg aku dah dikorbankan kat akmal masa dia masuk kolej haritu
apa la nak berkira ek?
eh, terlalut lakk
but, yes, beg tarik memang kena beli jugak nyahhhhh

kalut gak mikir, lagi 2 bulan je october akan tiba
adakah matawang ringgit akan naik balik dr sekarang yg dah merudum teruk tu?
adakah aku sempat mengumpul wang utk masa itu?
apakah aku masih inginkan ia berlaku?
apakah aku ingin terus berdiam?
apakah yg boleh kubuatttt?
apakah?

nyehhh.. aku bukan jenis yg cepat mengalah
walaupun aku seorang takkan dapat buat apa2 utk menaikkan matawang ringgit
ekekekek..
tapi aku akan cuba berjimat cermat utk tarikh itu
di smping terus berusaha menaikkan bisnes aku .. in sya Allah
bisnes apa ko buat suuuuu? takdo aihh, berangan jerr..
tolong2 kawan jer lerrrr.. hmmm




No comments:

Post a Comment