Tuesday, September 08, 2015

tak sabar

gang2 korea dalam grup dah bincang2 nak bawak apa.
shira siap tolong bitau list apa barang nak bawak nanti
mmg tak sabar beb.. rasa cam lama giler tak ke mana2.. last was february, tu pun gi Kundasang, KK je.  cewahhh.. macam la kau selalu pi obersea kan.. berangan lettew.

well, dah mmg nak kena plan elok2
taun ni in sya Allah ke korea
taun dopan buleh gi maldives ke, bulgaria ke.. or just Indon.. hmm.. as long as we have everything nicely planned, good company, pe lagi, jadi jerrr.. aku mmg suka kan bejalan tengok alam indah ciptaan Allah.  sesekali mmg kono venture out into the world.  

dok umah je pun best
byk je keje umah nak buat
dah mmg rutin sebagai pompuan katanya kannn?

tapi tu takkan menghalang aku pi berjalan
kanda pun ada time tinggalkan aku gak pi buat hobby dia, yg aku takkan dapat join lah selama2nya agaknya.  heeheh.. tak kisah dah.. lantaklah ditinggalkan bila2 pun aku dah redha je.
harapannya semoga Allah bgi dia dorongan utk cari duit lagi banyak dan bagi aku utk buat berjalan2 jugak yg cuma setahun sekali nih.  kannn?
hidup rumahtangga ni macam workshop kata somebody i heard.  
laki mmg kejenya work, bini lak kejenya shop.. workshop lah jadinyaaa.. ekekekek

i love myself more now
even if you dont love me as much 





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...